Na vier jaar een nieuwe kans?

Brazilië kent vele verleidingen: het witte zand van de Copacabana, de prachtige dames, de warme brandende zon en een adembenemend uitzicht op de omliggende bergen.

Kortom: niet gemakkelijk voor de voetballers die deze zomer voor het WK staan te popelen om optimaal te presteren en gebrand zijn om de Copa del Mundo naar huis te nemen.

Maar zelfs de beste sterspelers worden wel eens afgeleid en iedereen heeft wel eens behoefte aan een tweede poging. En dat is precies wat elke deelnemer van dit WK krijgt: een nieuwe kans om het beste elftal van de wereld te worden. Wel hebben ze minimaal 4 lange jaren moeten wachten op die nieuwe kans…

Recht op het doel

CM’s berichtenservice gaat verder en wordt nooit beïnvloed door afleiding, ongeacht welke afleiding en waar deze zich voordoet. We sturen zonder omweg je SMS of push bericht rechtstreeks naar het juiste doel. Tot wel 2000 verstuurde berichten per seconde garanderen wij een aflevertijd van maximaal 10 seconden. En mocht er nou toch een bericht onverwacht een verleiding niet kunnen weerstaan, dan zorgen wij er voor dat het bericht alsnog in luttele seconden opnieuw verstuurd wordt via een andere route. Net zo vaak totdat het bericht correct is afgeleverd. Om dit te garanderen monitort het Network Operating Center al het berichten verkeer 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.

Optimale beveiliging en snelle levering

CM is marktleider in berichtenverkeer en stuurt SMS en pushberichten naar meer dan 200 landen wereldwijd. Om wereldwijd het berichtenverkeer van de allerhoogste kwaliteit te kunnen bieden is het cruciaal dat er de juiste verbinding is met de juiste partners. Directe verbindingen met deze partners garanderen een optimale beveiliging en zeer snelle levering van al het berichtenverkeer. Meer dan 6000 klanten van CM profiteren van juiste partners, de unieke retry service en daarmee de garantie dat elk bericht veilig en snel afgeleverd wordt.

Scoor zelf!

Benieuwd naar deze unieke retry service van CM en wil je zelf ook de kracht van CM’s wereldwijde SMS gateway ervaren? Inloggen en opstarten is zo gedaan en je bent klaar om te versturen in enkele seconden. Om het zelfs eens te ervaren krijg je nu 10 gratis kansen om tijdens het WK zelf te scoren. Alsof dat nog niet genoeg is hebben we een laagste prijsgarantie én een 100% tevredenheidsgarantie.

Ervaar daarom nu zelf de kracht van CM’s SMS gateway en bereik je doelgroep direct!

Probeer sms gratis

Enjoyed this article? Please share the news!

About the author

Erik Eggens is an allround journalist, editor, content creator and copywriter and takes a keen interest in mobile, finance and politics.

Connect with Erik on

LinkedIn, Twitter.